SÖNDAG OCH REGN

Det öser ner med regn utanför fönstret idag. Jag, Cathia, Haley och David är på ett internet café och dricker varsin cappuccino just nu. Innan vi gick hit var jag och David en sväng på Garden Center, ett litet shopping center som ligger nära vår lägenhet. Jag testade en jättefin skjorta, men den kostade 400kr så jag vet inte riktigt om jag har råd med det just nu. I morgon är det äntligen en ny vecka. Det är lite tvärtom här, man längtar till veckorna och inte till helgerna. Jag hoppas denna vecka blir fullspäckad med castingar och liknande!
Kommentarer
MaMi säger:

Här hemma är det också regn - riktigt höstväder och rätt kallt tycker jag! Du vet väl om att det är den 20:e imorgon, då kommer ditt studiebidrag in på kontot ju :) Ha en bra dag så hörs vi av en stund på telefon senare ikväll <3

2011-09-18 | 18:02:59
kurdilele <3 säger:

regn är mysigt ibland:)

2011-09-18 | 22:13:18
Bloggadress: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback