OLD BISCUIT MILL

blå himmel och sol

en massa människor

te

mat

haley med sin kamera

grönsaker

provsmaka

kläder

vi träffade även på Clint, en modell från vår agentur

Clint David Jag

haha, igen

Varje lördag mellan 09.00-14.00 finns en enooorm marknad i Woodstock här i Kapstaden. Alla vi träffat på har sagt att vi måste åka dit, vilket vi gjorde idag. Och, ja, är man i Kapstaden så måste man åka dit! Det fanns en massa fina kläder. Jag köpte två klänningar, en transparent t-shirt och en present till min pojkvän! Förutom kläder finns det massvis med smycken, mat, dryck och allt annat man kan tänka sig. Det spelades även musik, fanns en massa underhållning, massa glada människor och underbart väder! Men.. En jävligt tråkig sak var att någon antingen tog mitt kreditkort, eller så tappade jag bara bort det. Nu är det spärrat och jag befinner mig i Kapstaden med noll kronor. Great!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback