KAPSTADEN

Hallå! Efter en lång flygresa och en dag här i Kapstaden så har jag äntligen tid med ett litet inlägg. Idag var min första dag här, vi var på agenturen i ett antal timmar och fixade allt man måste fixa för att kunna börja gå på castings. Alla på agenturen var super trevliga och kontoret var riktigt fint med utsikt från tjugonde våningen. De mätte oss, gav oss våra kontrakt, tog våra bilder och berättade en massa info. Imorgon vid 11.00 ska vi dit igen, få våra böcker och sedan vidare på en casting för seventeen magazine. Just för tillfället sitter jag på ett internet café eftersom vi inte har något internet i lägenheten, men det ska fixas imorgon, så då blir det mer uppdatering!
Jag är så lycklig som har världens bästa pojkvän, du betyder mest för mig Anton ♥
Kommentarer
MaMi säger:

Åh vad skönt att höra att du är "på plats" efter en lång, lång resa! Tur att Skype finns så att vi kan ta en "fika tillsammans" över nätet ibland. Du får ha det så bra imorgon & hoppas internet blir att fungera i lägenheten då!



Kramar i massor från mamma <3



PS: Ikväll regnar det och är rätt trist här hemma, kanske har du annat väder i Kapstaden!

2011-09-05 | 19:54:59
MaMi säger:

Förresten - vilken fin blogg! Blir himla kul att följa dig nu när du är borta. Kram

2011-09-05 | 19:56:37
Frida säger:

Åh, fortsätt blogga nu så jag kan följa dig!!

Lycka till Fanny <3

2011-09-05 | 20:10:49
Bloggadress: http://fridalodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback