DAGENS TEST FOTOGRAFERING

en outfit

erina och jag

jag i en annan outfit

Här är lite bilder från dagens test fotografering. Som jag skrev tidigare var det sjukt tidigt vi började, 04.00(!) och var klara vid 16.00, så nu är jag bra trötter. Jag och Erina fotades i alla olika outfits en och en, sen en bild tillsammans på slutet. Kläderna var väldigt annorlunda, konstiga och allmänt tvärtom. Jag längtar tills jag får bilderna så jag kan se resultaten! Nu ska jag snart sova i våran nya, fina lägenhet. Här finns både pool, gratis gym och en väldigt fin utsikt ner mot havet - mycket bra!!
Kommentarer
MaMi säger:

Känns otroligt skönt att ni har fått ny lägenhet - då kan även jag sova lugnt inatt <3 Vilka härliga bilder, håller med dig - ska bli kul att se fotografens bilder när de är klara! Sov nu så gott så hörs vi imorgon kväll. Kram

2011-09-29 | 23:01:28
Jossan säger:

Jag finner inga ord för dig kvinna!! När du får bilderna av fotografen vill ja ha en i svartvitt som jag kan sätta upp i min lägenhet:) Kom hem nu!

2011-09-30 | 18:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback