DAGENS - CASTING & FOTOGRAFERING

sand och stenar
blå himmel
havet, 12-15 grader - iiiiskallt!!
fotografen och jag haha
jag påväg tillbaka, frös som en tok efter det iskalla havet
¨
Lite bilder från dagens fotografering vid en beach nära Camps Bay. Visst är det fint?! Klockan elva hade jag en casting för en fotografering, och efter det en test-fotografering. Jag fotades i denna vackra miljö med berg, stenar, sand, himmel och hav. Det ska bli så roligt att få bilderna när dom är klara. Jag som hoppades på att få fotas i afrikanska miljöer, jag fick som jag ville!
¨
Just nu ligger jag i vardagsrummet vaken medan alla andra sover för fullt. Jag önskar jag också var som dem, kvällstrött och morgonpigg, men tyvärr är jag varken det ena eller det andra.. Nyss har jag pratat med min underbara älskling, dagens höjdpunkt, som alltid. Bara av att få höra Antons röst blir allt så himla bra ♥
Kommentarer
Anonym säger:

Vill också till Kapstaden - ser härligt ut!

2011-09-23 | 23:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback