CONGRATULATIONS

¨

¨
¨
¨
¨
Lite bilder från överraskningen igår kväll, haha.

Idag fyller David 26 år så igår kväll överraskade vi tjejer honom med presenter, ballonger, kakor och sång när han klev innanför dörren. Det var super trevligt! I dag hade jag en casting för Afrika Fashionweek och nu i kväll har vi varit ute för ännu mer firande. Jag har dock tagit det lugnt och är nu på väg att sova för att vakna upp någorlunda pigg i morgon då jag har en casting med en duktig fotograf. Castingen är i Camps Bay, ni vet det underbara stället precis vid beachen, förmodligen stannar jag nog där ett tag efter och bara har det bra!
Kommentarer
Anonym säger:

Fint det var!

2011-09-23 | 22:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback