SHOOT MEETING CASTING

today


Fotograferingen idag gick super och var riktigt kul. Jag fotades på stränder, stenar, i sanden, i iskalla havet och lite överallt. Jag ska få bilderna redan på måndag!! Efter det skjutsade fotografen mig till agenturen så där sprang jag in i sista sekund med blött hår och sand över hela kroppen på ett möte med MGM models, en agentur från Hamburg. Efter det hade jag en casting för ECOVER men när jag väl kom dit och började fylla i alla papper så läste jag att jobbet var den 8-10 november.. Gick därifrån och nu snart ska alla vi modeller här hem till Andre och dom andra för en kväll med vin och spel. Blir trevligt!

Kommentarer
MaMi säger:

Tänk att två månader snart har gått! Nu är det bara 11 dagar tills dess att vi ses på Arlanda igen <3



Ska bli så skönt att krama om dig & så längtar jag efter att få höra dig berätta om alla äventyr du varit med om!



Kram

2011-10-18 | 23:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback