MY LAST NIGHT IN CAPE TOWN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Från min sista kväll i Cape Town på Trinity Club


Igår vid 18.30 fick jag och David skjuts till flygplatsen i Cape Town, vi var där i god tid så vi hann sitta och prata, äta sushi och dricka kaffe! Sedan sa vi hejdå till varandra (sorgligt!) och han åkte till Johannesburg och jag till Amsterdam, där jag sitter nu och väntar på det sista flyget hem mot Sverige och min underbara pojkvän, familj och vänner som väntar där! Ikväll ska jag och Anton bo på ett hotell i Stockholm och imorgon ska vi mysa på stan där hela dagen, bara han och jag! Åååh så jag längtar!

 

Kommentarer
MaMi säger:

Härliga bilder! Ni verkar ha varit ett bra gäng där nere- fina minnen med hem!



Men nu är du hemma igen HÄRLIGT att se dig på Arlanda igår!

Hoppas du.och Anton får en bra helg i Stockholm!



Kram

2011-10-30 | 09:24:19
已知 Mohammedi Al-debis™ säger:

Hejsan, vill du också få finare tänder eller få en fin halsband med uggla?

Nu kan du välja halsabandet eller tandblekning på min blogg, va med på

tävlingen samarbete med uffes saker och ting :D



Klicka på länken för att komma till härliga tävlingen:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/october/utkast-okt-31-2011.html#comment

2011-10-31 | 19:24:39
Bloggadress: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback