MIDDAG

Andre som kock


och lite rött vin som jag och David var snälla och köpte med


haha äkta model-pose


Sean (min bokare) och jag


musik


Sean Andre Fanny David Kerrie


Igår var vi bjudna på middag hos Andre. Två av våra bokare från agenturen var där också. Vi åt mat, drack vin, pratade, sjöng och hade det trevligt. Idag är vi lediga och vädret är inte jätte bra så jag och David är på Waterfront och använder internet.. Ska nog försöka skriva lite på min överlevnadsrapport snart.. Så tråkigt, men måste göras! Stor kram!

Kommentarer
MaMi säger:

... vi får hoppas att du överlever då!



(tänker på den överlevnadsrapport du skulle skriva:)



Kram

2011-10-19 | 17:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback