BEACH CLIFTON 3

påväg ner mot stranden


vackert


det obligatoriska hoppet


stranden


fint


david och jag


älskar soool


och ritade lite i sanden till min älskling där hemma i Sverige som jag saknar


david


underbart


jag och david


Hade en underbar dag på stranden igår och blev till och med lite brun. Nu är klockan runt sju på morgonen och jag väntar på att en makeup artist ska komma hit och sminka mig inför dagens testshoot som bara håller på tills 10.30 då jag ska direkt till agenturen på möte med en agentur från Hamburg och efter det vidare på en casting för ECOVER! Nu börjar det äntligen hända saker, bättre sent än aldrig.. Men jag önskar såå att jag hade kommit till underbara Cape Town i mitten av oktober - mitten av december istället! Ha en fin tisdag!

Kommentarer
Josefine Andersson säger:

jag tog visst fel på dig och en annan såg jag nu. men avr gärna med nästa helg igen :) du är stora chanser kan jag lugnt lova!

2011-10-18 | 10:46:33
Bloggadress: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback