ANOTHER ONE


Fredag igen. Det går fort nu. De senaste fem timmarna har jag suttit här på samma internet café och pluggat massa psykologi, druckit te och ätit en italiensk sallad. Duktig som man är. Jag försöker även ladda ner Prison Break säsong 3 men det beräknas ta 22 timmar till - vilket annars hade gjort min helg!! Eftersom det händer så mycket skit här i Afrika på kvällarna så försöker jag hålla mig inne efter det blivit mörkt. Det gör fredags och lördagskvällar väldigt tråkiga, speciellt när man vet vad alla där hemma gör! FAST, mina veckor är nog bra så mycket bättre än vad era är, haha.. Ha en fin fredag allihopa!


Kommentarer
MaMi säger:

Fina bilder tagna vid stranden. Var det soligt och varmt som det ser ut, eller var det kallt när ni fotade? Här hemma kan vi absolut inte gå i bikini och baddräkt längre! +2 grader igår kväll... snart frost! Ha det bra & njut av värmen! Kram <3

2011-10-08 | 15:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback